reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Dobríková

Eva Dobríková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mladá, krásna, inteligentná a s obrovským zmyslom pre humor ;)) Na internete vystupuje pod nickom Evušik. Zoznam autorových rubrík:  Čo ma štvePostrehyZvieratáOsudová reportážSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ahoj opäť :)

Eva Dobríková

Ahoj opäť :)

Po približne roku a pol od môjho posledného blogu píšem zas. Nebudem rozpisovať dôvody, prečo som taký dlhý čas nenapísala ani riadok, veľa sa toho v mojom živote zmenilo, veľa vecí som si potrebovala utriasť... A dúfam, že som už utrasená dosť a niektoré z mojich článkov vám urobia radosť :) Tak teda - dočítania :)

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 963x
  • 2
Som rada, že som chorá!

Eva Dobríková

Som rada, že som chorá!

Myslíte, že to môže povedať len človek, ktorý po mentálnej stránke nie je celkom v poriadku, prípadne lenivý žiačik? Ja som si to tiež myslela, ale dnes som zmenila názor ;)

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Snežík sa nám chumelí, zimička už prišla... :)

Eva Dobríková

Snežík sa nám chumelí, zimička už prišla... :)

Pred hodinkou som prišla z mrazivého večera domov s priateľom, ktorý sa do tej zimy medzičasom vrátil späť ;) a čuduj sa svete - prvýkrát od Vianoc mám náladu behať po ulici a vyspevovať :))

  • 22. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu