reklama

Som rada, že som chorá!

Myslíte, že to môže povedať len človek, ktorý po mentálnej stránke nie je celkom v poriadku, prípadne lenivý žiačik? Ja som si to tiež myslela, ale dnes som zmenila názor ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Myslím, že nemusím nikomu opisovať momentálny stav počasia a ženbu čertov s ním po tieto dni spojenú. Pokiaľ viem, celé Slovensko (nielen moje rodné Košice) majú dnes skvelú príležitosť minúť svoj týždenný limit nadávok práve na ukážkovú fujavicu, a to najmä preto, že o niečo vyše týždňa tu máme prvý jarný deň.
Dnes som mala pomerne bohatý program. Mala som vybaviť zopár vecí, odučiť zopár hodín angličtiny... - skrátka presuny autobusom krížom-krážom po meste. Zobudila som sa však s boľavým hrdlom, upchatým nosom a červeným senom na hlave (to by vyžadovalo dlhšie vysvetľovanie). A bolo po plánoch.
...
Pred pätnástimi minútami mi volala známa, ktorá ku mne mala prísť na hodinu angličtiny. Vyčerpaným a znechuteným hlasom sa ospravedlnila, že nepríde a ozrejmila mi situáciu v centre mesta: "Na Námestí Osloboditeľov je skrížená električka, ostatné vôbec nechodia a devätnástka vynechala. Ja to už nevládzem! Dvadsať minút stojím na zastávke a nič nejde. Máš čas inokedy?"
No a v tej chvíli som si škodoradostne povedala - ach, aká som šťastná, že mojou jedinou starosťou je momentálne upchatý nos! :))

Eva Dobríková

Eva Dobríková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mladá, krásna, inteligentná a s obrovským zmyslom pre humor ;)) Na internete vystupuje pod nickom Evušik. Zoznam autorových rubrík:  Čo ma štvePostrehyZvieratáOsudová reportážSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu