reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Dobríková

Eva Dobríková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mladá, krásna, inteligentná a s obrovským zmyslom pre humor ;)) Na internete vystupuje pod nickom Evušik. Zoznam autorových rubrík:  Čo ma štvePostrehyZvieratáOsudová reportážSúkromnéNezaradené

reklama

Postrehy

Teším sa do práce a nie, nespadla som na hlavu! ;)

Eva Dobríková

Teším sa do práce a nie, nespadla som na hlavu! ;)

Pred niečo vyše dvoma mesiacmi som nastúpila do svojho prvého zamestnania. Po pol roku vylihovania na gauči som sa do práce samozrejme tešila, no keby mi niekto pred štvrťrokom povedal, že budem nerváčiť kvôli dvojdňovej péenke, lebo v tej robote skrátka CHCEM byť, asi by som mu neverila.

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 145x
  • 36
Predstavte si...

Eva Dobríková

Predstavte si...

...alebo malé predvolebné zamyslenie môjho priateľa odda, s ktorým sa plne stotožňujem ;)

  • 16. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 187x
  • 21
Hackeri vs. crackeri alebo mea culpa

Eva Dobríková

Hackeri vs. crackeri alebo mea culpa

Nedávno som písala článok o prieniku hackerov do systému Národného bezpečnostného úradu. Na základe reakcií v diskusii a poznámky priateľa ;) som sa rozhodla uverejniť malú opravu a uviesť fakty na správnu mieru. Súhlasím totiž s jedným z diskutujúcich - to, že verejnosť pojmy hacker a cracker nerozlišuje, neznamená, že sa to spoločnosť (a teda aj ja ;) prostredníctvom osvety nemôže naučiť.

  • 30. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 313x
  • 30
Kvôli čomu dnes chalani chodia na koncerty...

Eva Dobríková

Kvôli čomu dnes chalani chodia na koncerty...

Vo štvrtok sa pred mojimi očami začal odvíjať dej jednej tragikomickej divadelnej hry. Ak dovolíte, rada vám priblížim jej obsah z môjho pohľadu. Vopred vás však varujem - ide o vykreslenie časti súčasnej spoločnosti, ktoré nemusí byť každému príjemné.

  • 29. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Útok hackerov na NBÚ - zbytočne nafúknutá aféra?

Eva Dobríková

Útok hackerov na NBÚ - zbytočne nafúknutá aféra?

Pri čítaní niekoľkých diskusií k článkom o nedávnom hackerskom útoku na Národný bezpečnostný úrad som sa stretla s názormi, ktoré túto akciu značne bagatelizovali. K zľahčovaniu smerujú aj vyjadrenia samotnej napadnutej inštitúcie, podľa ktorej sa de facto dokopy nič nestalo. Ja mám však na vec iný názor.

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 57
reklama
Dokáže raz počítač ustrážiť každú ľudskú bunku?

Eva Dobríková

Dokáže raz počítač ustrážiť každú ľudskú bunku?

Článok s takýmto titulkom na stránke SME mi hneď udrel do očí. Vedci vyvinuli molekulárny počítač, ktorý možno raz bude pomocou enzýmov kontrolovať činnosť telových buniek. Problémom zostáva iba fakt, že vedci akosi zatiaľ nevymysleli algoritmus pre prácu bunky, ktorým by sa mohol tento minizázrak riadiť. Som si istá, že aj tento problém v priebehu niekoľkých (desiatok) rokov vyriešime. Čo mi však na tom všetkom nesedí?

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Lekárom platy nezvýšime, ale notebooky si nakúpime...

Eva Dobríková

Lekárom platy nezvýšime, ale notebooky si nakúpime...

...alebo malé zamyslenie o tom, ako dokážu istí ľudia (=novinári TV JOJ) isté záležitosti (= nákup nových notebookov) v prípade istých ľudí (= poslancov) nafúknuť a nezaintersovaní (= občania) sú opäť raz pobúrení.

  • 11. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 159
Novinárska etika už nie je v móde?

Eva Dobríková

Novinárska etika už nie je v móde?

Dnes som v spravodajstve TA3 zachytila správu o menšom faux-pas, ktoré sa podarilo vyrobiť talianskemu premiérovi Silviovi Berlusconimu. Naozaj však išlo o jeden z jeho mnohých prehreškov voči etike?

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Chlapci, ďakujeme!

Eva Dobríková

Chlapci, ďakujeme!

Celé Slovensko včera žilo hokejom, celé Slovensko verilo v medailu, a napokon včera celé Slovensko bolo sklamané. Priznávam, že sama som to s nervami nevydržala a po konci druhej tretiny som televíziu vypla - tak veľmi som nášmu mužstvu fandila. Napriek prehre si však myslím, že môžeme byť na našich chlapcov hrdí viac, než ktorékoľvek iné mužstvo na olympiáde a mám na to hneď niekoľko objektívnych dôvodov:

  • 23. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Čínske divadielko za 300 korún

Eva Dobríková

Čínske divadielko za 300 korún

Chcete vidieť atraktívny program pre celú rodinu, pri ktorom sa zasmejete a vaše deti z neho budú nadšené? Chcete počuť zvukový záznam niekoľkých kapitol z encyklopédie? Zaujíma vás, ako (ne)vyzerá kung-fu? V takom prípade si pri najbližšej príležitosti rozhodne nenechajte ujsť predstavenie SHAOLIN – Legenda sa vracia!

  • 21. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Ocenenie veľkého Človeka

Eva Dobríková

Ocenenie veľkého Človeka

Áno, zámerne píšem Človeka s veľkým Č. Takéto uznanie si totiž pán, o ktorom bude nasledujúci článok, nepochybne zaslúži.

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Oplatí sa zachraňovať 50 detí zo siedmich tisícov?

Eva Dobríková

Oplatí sa zachraňovať 50 detí zo siedmich tisícov?

Dnes o 10:00 zverejnil košický katolícky kňaz Jozef Červeň na blogu článok o aktivitách slúžiacich na podporu rómskych detí na sídlisku Luník IX. Rozhodla som sa, že uverejním (so súhlasom oboch diskutujúcich strán ;) rozhovor na tému tohto článku (prosím vás o jeho prečítanie pred čítaním nasledujúcej diskusie) medzi mnou a mojím priateľom na ICQ. Vopred sa ospravedlnňujem za sarkastické poznámky a príp. gramatické chyby - pri pokeci sme ešte nevedeli, že budeme náš rozhovor publikovať ;) Ku ktorému postoju sa prikloníte?

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 93
Cenzúra čínskeho internetu alebo Komunisti zasahujú

Eva Dobríková

Cenzúra čínskeho internetu alebo Komunisti zasahujú

Časy cenzúry má generácia mojich rodičov ešte v pomerne živej pamäti. Dokonca ešte za môjho detstva bolo odvážne šepkať si o Tom, ktorého netreba menovať, pokiaľ bol nablízku nejaký jeho horlivý prívrženec. No to, čo sa deje v súčasnosti v jednej z ekonomických veľmocí, je pre nás v súčasnej dobe takmer neuveriteľné.

  • 12. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Zase raz interupcie...

Eva Dobríková

Zase raz interupcie...

Dnes som narazila na jednu veľmi zaujímavú diskusiu, ktorá sa veľmi rýchlo zvrtla k téme interupcií a musím sa priznať, že mnohé príspevky ma dosť zaskočili. Rada by som sa s vami podelila o môj názor aj napriek tomu, že v súvislosti s potratmi vždy budú existovať dva extrémistické tábory. Nepochybujem o tom, že táto téma mnohým už skutočne lezie na nervy - preto túto skupinu prosím, aby môj článok zbytočne nečítala ;)

  • 10. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 169
Pár škaredých fotiek mapy alebo Ako režimy menia atlasy

Eva Dobríková

Pár škaredých fotiek mapy alebo Ako režimy menia atlasy

Neviem, či to niekoho prekvapí alebo bude zaujímať, no rada by som sa s vami podelila o niečo, čo ma dnes rozosmialo. To niečo má názov Školský zemepisný atlas od doktorov Šalamona a Kuchaře, vydaný v Prahe - Banskej Bystrici roku 1951.

  • 8. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Najlepšie riešenie - nastavte človeku zrkadlo!

Eva Dobríková

Najlepšie riešenie - nastavte človeku zrkadlo!

Dnes som si po dlhšom čase pri obede opäť pozrela diskusnú reláciu Na telo a musím povedať, že som sa takmer počas celého jej trvania zoširoka usmievala. Hlavným aktérom bola totiž dnes už legendárna postava slovenskej politickej scény - Vladimír Mečiar a niektoré jeho výroky boli skutočne zaujímavé, o to viac, že vyšli práve z jeho úst.

  • 8. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu